Sunday, April 19, 2009

TIA AMELIA

dh hampir seminggu pakai menda alah ni...klu nk criter ttg kesan mmg la tak nampak tapi npis gak la kerak2 kat pipi aku nihh...klu ikut instruction ngn betul...kejelitaan hanya akan terserlah dlm masa 3 mgu..klu pemalas mcm aku ni..nmpaknya 3 thn la baru nak kembali jelita...huhuhu..sedihhh

komponen @ ramuan utamanya adalah sabun nih..mak aihhh..pilu sungguh aku ngn kepedihan sabun nih...tapi gigih nyer pasal aku pakai la gak...lama2 ok la sket dh tak rasa kepedihanya.menurut kwn aku,ANA,.bau..color..sebijik cam sabun papaya yg ada kat MYDIN tapi lebih power...tak tau la..aku tak penah lak cuba sabun papaya MYDIN tuh

klu bukak kotak set TIA AMELIA nih...ni la hasilnya...dari kiri,krim jerawat,krim kunyit,foundation n yg dua ketul 4 segi tu lah sabunnya...harap2 ada la kesan ajaibnya n bertambah putih la BUDAK ITAM yang semulajadi tak putih nih...huhu...klu tak rugi jerlah RM75 hinggit bli menda ni...nangisssssssssss

1 comment:

komen@kutuk