Monday, October 24, 2011

heroes & villains

Salam petang isnin...

arini off dengan mcm2 menda yang aku rancang nak buat tapi entah kenapa leher ni dari semalam lagi sakit,salah tido gamaknya...macam2 dah aku tempek tapi camtuh gak ...tak berubah-ubah...nak gerak sikit pon bukan kemain sakitnyer...haisss...arini aku nak kongsi beberapa lagi pic dinner aku yang lepas yang dah agak basi tuh...tema untuk dinner yang lepas adalah HEROES & VILLAINS..dan gambar kat bawah ni bukan la dari kamera aku tapi dari jukamera profesional..JOM LAYAN...

















































Memang meriah mlm tuh...dah mcm kat set pengambaran filem pon ada...haa..klu korang pandai..cuba carik..mana satu pic aku..heheh...ok lah...jmp g next entry,,,BYE..:))

No comments:

Post a Comment

komen@kutuk