Tuesday, February 1, 2011

28-JUST A NUMBER....


SALAM HARI WILAYAH....


arini dah 1 FEB menandakan BUDAK ITAM dah bertambah usia...huhu...seperti tahun2 yang lalu,tak der apa yang berbeza...sama ngn tahun lps..simple jer....utk tahun ni ...seperti selalu...BUDAK ITAM berdoa agar terus panjang umur dan murah rezeki...dilancarkan segala urusan hidup dan terus dpat berbakti kepada emak dan ayah serta pada keluarga... seterusnya bangsa dan negara...wahhh macam PM lak wishnyer kn....???harap jugak perangai lama dan buruk2 dpt dibuang...terutamanya perangai malas...takut dengan cabaran dan selalu berfikiran negatif + penyakit kuat berangan...moga cita2 yang dihajatkan menjadi kenyataan...AMIN...




JUST A NUMBER....hahahha...berangan jap....kek bli kat JJ...:))




Puding laici 




puding yang agak gedik...:))





nugget ayam





dan juga ayam goreng buat makan 'supper + sambut besday ala kadar'...dh nak masuk pukul 1..ngantuk pulak..moga dapat mimpi yang indah2 dan hari mendatang yang penuh dengan kegembiraan.....SELAMAT PAGI MALAYSIA...:))

5 comments:

  1. Happy birthday dik...semoga berjaya dlm apa juga bidang yg diceburi insyaAllah..:)

    ReplyDelete
  2. Selamat hari jadi hadi semoga panjang umur murah rezeki bila nak buat makan2 ajak kawn2 lain nak gak rasa kau masak byk dah tgk tapi satu pun tak rasa lagi..

    ReplyDelete
  3. selamat hari jadi ya..sebaya dengan anak kedua makcik ni..semoga berjaya dunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  4. mak ai..! meriahnya.! selamat ulang tahun! :)

    ReplyDelete

komen@kutuk